Kızlar dünde post açtım dün ateşim 37.3tü bugün 36.1e düştü emzirme danışmanıyla konuştum süt ateşi olabilir dedi. Benim bugün mide bulantım var snki gibime geliyor acaba psikolojik olabilir mi, düşünmediğimde yok ama kuvvetli yutkununca midem bulanıyor gibi. 3 gündür psikolojik olarak mahvoldum bilenler yazsın nolur