Ben doktor tavsiyesiyle ultramed’e gittim. Tüm organlarına bakıldı, bana da bilgi verildi. Şansıma benim sıpa yüzünü gösterdi 5-10 poz da renkli fotoğrafı yakalandı. Bana 15-20 sayfalık bir dosya verildi, tüm organlarının ve yüzünün fotoğrafının ve ayrıca farklı bilgilerin de yazdığı. Bir de ayrıyetten cd vardı dosyada tüm görüntülerin kaydedildiği. Fakat fiyat olarak biraz yüksekti sanırım, 530 tl