Tasummuhn 34+6 haftalığız bebeğim arada yer yer toplanıo ayağını fln geriyo dışardan da görüyorum sürekli normal mı doğum habercisi mi toplanması ?
Sumru Tasummuhn benim bebişte Arada toplanıyor sağ tarafıma ve toplanınca ağrım oluyor nefes almakta zorluk çekiyorum. Doktoruma sordum normal korkma dedi bende 31+3 üm
buseyusuf27 Tasummuhn canım toplaması normal doğum belırtısı degıl bebek karında daraldıkca gerılıyordur uykudan kalkmıstır vs doğum belırtısı olması ıcın karnına ahrı gırmesı lazım bunun ara ara olup sonrası sıklasması lazım ve bırlıkte bel agrısı olması gerek oyuzden korkulcak bısey yok 🤗
Tubasahra Tasummuhn Egerki düzensiz ise yani günde 2 3 defa filan ve dinlenince geçiyorsa normaldir ancak kasılmalarınız duzenli ise dinleninve geçmiyorsa bı nst çektirmenizde fayda var
Tasummuhn Sumru forum da toplanma erken doğum riski die okudum randevum da haftaya oyüzdrn biraz korktum ama normal dır inşallah teşekkürler
Sumru Tasummuhn inşallah canım doktorum öyle deyince bende rahatladım benimde haftaya randevum en son 28 haftalık gittim 32 de gel dedi gittiğimde tekrar soracağım bebiş toplanınca sizde adet sancısı gibi ağrı ve o an nefes almakta zorluk çekiyormusunuz benim öyle oluyor
Ahsen_ahsen 30 haftadan sonra bu tarz kasılmalar ve sancılar normal diyor doktorlar. Vücut artık kendisini doğuma hazırlıyor. Dinlenince geçiyorsa yalancı sancı ve kasılmadır. Bunlar daha da artacak.
Sumru Tasummuhn benim adet sancısı gibi ağrım oluyor sertleşme geçince ağrıdaaa geçiyor 😂 minnoşlar içerde ne yapıyorlarsa artık 😂 çok merak ediyordu sertleşen yer bebeklerin neresi 😂