Momsmom Tadı çok kötü değilmiş kızlar gözümde çok büyütmüştüm hiç şeker tüketmeyen biri olarak 😀😀 sadece 08.30/10.30 kadar üç kere kan vermek yoruyor
hulya1406 Momsmom evet bende dün yaptırdım aynı gazoz benimki elmalıydı hiç zorlanmadım 50 gr içmekte.neden 3 defa kan verdiniz kan?
hulya1406 Momsmom bende aç verdim ve sonra içip verdim bir saat sonra sizde üç diyince şaşırdım.il olarak nerdesiniz?
RabiaMG hulya1406 50 gramda ac tok 2 kez kan veriliyor 😊 75 gramda 3 kez kan veriliyor 100 gramda 4 kez kan veriliyor😊 bana ilk 50 gram yuksek cikinca 100 gram yapildi 😊
hulya1406 RabiaMG o zaman 75 gr diğer arkadaşınki.Şimdi benimde sınır dedi doktor emin olamadı yüksek de değil dedi.dahiliyeye gönderdi o da 4 gün normal beslenmemi ardından pazartesi tekrar hastaneye gitmemi söyledi nasip pazartesiye inşallah bişey çıkmaz.
hulya1406 RabiaMG inşallah beni zorlayacağını sanmıyorum çünkü gebelikten önce de diyetisyene gittim ☺️
RabiaMG hulya1406 2 ay oldu zaten alistim artik 😊 İnsallah dogum sonrasi istedigimizi yiyebilirz once saglikla kavusalim Allah in izniyle 🤲🏻🥰