Bkucukavcu bu kez kimseye söylemedim. Hamile olduğuma sevinemedim bile bebeklerim canlanmadi hiç. Ya bir sorun var yine aynı olacak (inş olmaz) yada benim gebeliklerim böyle demekki diyeceğim. Sizlerden başka yardım alacağım kimse yok etrafımda hem kafam çok doluyor hem üzülüyor herkes umut ediyor karışık duygular yaşayıp sinir krizi filan geçiriyorum sonunda. Senin cevabın bir nebze içimi rahatlattı bende de göğüs hassasiyeti var ve acayip koku alıyorum buna da şükür