Masal20201995 gebelikte risk bitmez.. ne zamn ne olcagi belli olmaz . Dusuk riski ilk 3 ay derler. 12 hafta bitti 3 ay gectim daha demin kanama yzunden doktora gttm yatak carsaf kan. Bebegm iyiydi sukur. Ilk gebelgmdede hic kanama yasamadm 29 haftalikken baska sebeplerden kaybettm anlicagin risk her zamn var . Hic bir testini ihmal etme neolursa olsun yorma kendini . Farkli bir agri sizi aknti gordunmu git . Normal diyenlere bakma sen tedbirni al cnm