Cansubayrak Merhaba hanımlar 18 haftalık hamileyim dişim 1 aydır çok ağrıyor dayanamiyorum artık dişciye gittim cekilmesi lazım dedi kadin dogum doktorumdanda cektirebilirsin dedi. Ama ben korkuyorum varmı 20 lik dişini hamileyken çektiren 😢
Damalakko Cansubayrak bende çektirecektim ağrısı geçince erteledik eğer dişinizde iltihap varsa bebeğe geçiyormuş çok zararlıymış iki doktorda çekilmeli diyorsa çektirmelisiniz bence