5+4te keseyi gördük 6+4te kalbini dinledik ama çok minik olduğu için nefes alıp verseniz kalp sesi duyulmaz oluyor 😂😂 allahım ne minnoş ya bu ayrıntı niye bilmiyorum beni mest ediyor 🥰 ekranda kıpırtıyı çok net görürsünüz. Her doktor dinletme yanlısı olmayabiliyor. Kıpırtıyı görmek bile yeterli canım. Ben lekelenme derdiyle uğraştım başlarsa koşa koşa giderdim artık öğrenmiştim aa bak kalbi atıyor diyordum doktora😂 gülüyordu bana doktor🙈