Merhabalar,
Şuan sinirden nasil yazacağımı bilmiyorum. En son 1 ay önce gittim kontrole ve 1 ay sonra gel dedi. 1 ay olmasina 1 hafta kala benim karnimin ici acimaya basladi yere basarken yururken korktum ve doktora gittim. O gun izinliydi fatma ersan. O yuzden refika hanim ilgilendi. Neyse burasi detayi. Bugun gittim. Gecen hafta gelmissin bakamam. Cocuk hiperaktif olur ultrasona surekli giremezsin dedi. Dedim gecen hafta su su sebeple geldim dedim. Yine yok. (Ilk haftalarda haftada 1 bakiyodu ultrasonla o zaman hiperaktif olmuyoda simdi mi oluyo)
Neyse benim bugun ikili tarama gunumdu. Dedi ki yaptirmayacak misin testi. Dedim ki devlet hastanesinde yapıp getirebilir miyim burada cok pahali. Ama gercekten de pahali 435 tl. Tamam 1 ay sonra gel dedi gonderdi. Kapidan cikarken ee ilac yazmayacak misiniz dedim ben soylemesem ilac yazacagi yok. 3 ayligim suan. Kan ve vitamin yazdi o da benim soylememle. Ya ben hamileyim. Bebegim icerde ne durumda bilmiyorum. Kesinlikle hic bi doktor böyle davranmamali. Bu arada ablamin doktoruydu. 10 gun muayne suresinde 2 kere gidersen 2. De duzgun ilgilenmiyormuş. Neden cunku hastaneye kontrol parasi vermiyoruz. Isini hakkiyla yapan gercekten guzel ilgilenen bir doktor var midir Nisa hastanesinde yardimci olabilir misiniz. Bu arada pazartesi gunune randevu aldim bayrampasa devletten umarim ikili test icin gec kalmamışımdır. Kadin dogumdan aldim dogru mu?
Cok sordum kafanizi sisirdim kusura bakmayin lutfen