kedilervekaranfil Umudunannesi Hiç belirtisiz geldik bu günlere, 40+2 olduk minik minik başladı belirtiler. Suniyle başlatılmadan önce son çıkıştayız 🤦🏻♀️ her şeyin bir zamanı var hepimiz sağlıkla kavuşuruz inşallah
Nefesss123 hepimom aynı durumdayım ne Kasılmalar var ne açılma doğumun başlaması için yaptığınız birşeyler var mı
Kelebekkk34 39+1 daha bende de bi gelişme yok erken gelir diye düşünmüştüm hep ama 40. Haftayı geçicek sanırım
Hanifee1273 Kızlar napacaksınız 41i e kadar bekleyecek misiniz yoksa 40 san sonra suniyle başlatacak mısınız 🤷♀️ Hayırlısıyla gelseler de son bulsa bu bekleyiş
Aygul01 Meltem95 oyle ama yapacak bisey yok canım normal düşünüyorsan. O haftalarda tahminen yanı. Sana sen su haftadasın diyorlar ama oyle mi ki gerçekten…
Mervekaraman 39+4 bizimde , 3 cm açıklık var ara ara da kasık ağrım oluyor ama hiç ilerleme yok 🙄 doktor 40+5e kadar bekleriz olmazsa suni sancı deneyeceğiz dedi
Aygul01 Meltem95 doğrudur tabi ki ama tahmin sonuçta, ultrasonda ölçümlere bakarak söylüyorlar cunku.
Meltem95 Aygul01 benim olcumlere bakarak soylemisti 12 agustos demisti. Olmadi artik sat gore bekliyoruz o da 20 agustos 😃 her halde o da olmaz eylule kadar yolu var😃
Aygul01 Meltem95 bana 22 Temmuz demişlerdi benim oğlun 2 Ağustos belirtimle sezaryanla doğdu belki bekleseydik ¾ Ağustos olabilirdi ☺️