Begm29 dun aksam ben de benzer bir soruyu sormustum ama yanit alamadim.. 24.haftam tam 31 agustosta baslayacak , dilekce verip devam edicem diyebiliyormusuz.. Ama aklima takilan şey şu, diyelim ki ben izne ragmen dilekceyle devam ettim ve eylulde okul acildi yuzyuze egitime de o dilekcem yuzunden beni cagirirlar mi ? Yoksa sadece uzaktan egitimle sinirli kalmak kosuluyla o hakkimizi kullanabilir miyiz.. sahsem ya senin dilekcen var devam edicegine dair yuzyuzeye de katilacaksin denirse benim icin zor olur.. ( okul acilmaz gibi ama ya acilirsa o riski goze alamadim ) ustelik siniflarim 8.ler ve okulumuzda yogun bir program uygulaniyor..
Bir de idari izindeyken ek dersimiz yatiyor mu , uzaktan egitime dahil olmasak da.. İlceyi aradim 31 agustos gelmeden yeni guncel bir duzenleme gelir dediler.. Yani belki de bu izin hakkimizla da alakali bir duzenleme olabilirmis