Gonca2535 Merhaba doktor değişikli yapıp çınarlı doğum Hastanesi dilay hanıma geçmeyi düşünüyorum hastası olan varmı?
gzmdnz35 Gonca2535 ben Dilay hanımda takipliyim 34. Hafta da başladım kendisine memnunum 😍❤️🥰 tavsiye ederim 37+4 oldum şimdi
DilanDag Gonca2535 Dilay hanımın eski hastasıyım kendisinden hiçbir şekilde memnun kalmadım aynivjasyajed bir Süleyman Onur Aldemir doktoruna gidiyorum
Gonca2535 gzmdnz35 teşekkür ederim bende 30 da başlamayı düşünüyorum kendisine normal doğum baya yaptırıyor diye gördüm ondan tercih edeceğimm☺️
gzmdnz35 Gonca2535 tayinimiz geç çıktı bizim o yüzden geç başladım ama güzel her şeyi anlatıyor 3 boyutlu da gösteriyor bebeği 😍❤️ Haftaya çatı yapacak ona göre doğumu belirleyeceğiz 😍
DilanDag Gonca2535 egoist tavırları beni rahatsız etti. Ufak bir tartışma yaşadık oyuzden değiştirdim içime sinmedigi için