Merhaba dün annemin evi taşınırken kayınpederimin nakliye aracı var mobilyacı kendisi ilk kez bindim evimden alınıcak fazla eşyalar vardı annemin evine gitmesi için bir anda inerken arabadan o kadar yüksek olabiliceğini tahmin edemedim ve zıplar gibi oldum yüksekden atlanır ya bi 70 cm falan vardı korkuyorum bişey olmuş mudur diye hareketlerini hissediyorum ama sanki aşşada hissediyorum bikaç gün önce bir iki cm yukarıda hissediyordum akşam doktora da gidicem içim rahatlasın diye