hipertroid yani zehirli guatr hastasıydım doktor ilac vermişti hamile olmadan önce ve degerlerim normale indi cok şükür sonra bebek istedigimi doktora soyledim doktor da ilacımı degistirdi Probycil 50 mg verdi her gun birer tane icmemi soyledi yaklasık 3 ay sonra hamile kaldım sorum su ki sizde hamilelikte veya once bu ikactan kıllanıp bebeginiz saglıklı sekilde dogdu mu cok merak ediyorum doktor kullan dedi ama plezentaya geciyormus ilac 😔