Selinn1903 Kızlar Merhaba yarın kontrolüm var ilk kez gidicem bilerek 6.haftaya kadar bekledim fakat çok korkuyorum sürekli acaba dış gebelik mi yoksa boş gebelik mi bütün kötü şeyleri düşündüm yardım edinn :((
Zeynepli1234 Selinn1903 her gebe ister istemez bunu düşürmüştür korkma içini ferah tut çok fazla vesvese yapma 😊
Happybabyyy Selinn1903 bu korku silsilesi hic bitmiyor cnm. Bos gebelik dsis gebelik, kese, kalp atisi, 2 li 3 lu 4 lu test, detayli ultrason vs dogum sekli bilmem ne doguma kadar devam eder🙃 stres yapma
niydey Ben de 6+2 de kalbini kesik kesik duydum .Haftaya ben de gideceğim netleşir inşallah dua edelim birbirimize