ypbo bende aralık ayındaydım beni öyle bir sıcak basıyordu ki o ayda ben cam açık uyandım eşime sürekli çok dıcak yatamıyorum diyordum düşün odanın peteği de kapalıydı. Eşim hamile oldugumu hissetmişti. Sonra adetim 4 gün geçince kanda öğrendim . Malesef tutunamadı brbegim inşallah yine aynı duyguları aynı hisleri yaşarım , yaşarız 🙏