Nurbin doktorunla konus bu konuyu. Biz saglikli bilgi veremeyiz
ypbo bu sizin icin dogru olabilir ama herkes icin dogru degil. Dogum kontrol hapini herkes kullanamaz oncelikle doktorun guzelce incelemesi lazim. Mesela bende rahim duvarini incelttigi icin embriyo tutunamiyor. Doktor biraktiktan bir yil sonra normale doner genelde boyle olanlar dedi. Yani herkesin kaybedecek bir yili olmayabilir.