Merhaba öncelikle bebeğinizi sağlıcakla büyütün 🌸🌸🙏🏻bende farklı birşey sormak istiyorum bende şuan 37+2 yim belimden sancılar gelmeye başladı kalkıp yürüyünce geçiyor adet sancısının şiddetlisi acaba doğum belirtisi mi bunlar yani yaklaştığını mı gösteriyor normal de doğumum 4 Eylül de olacak merakla cevabınızı bekliyorum ☺️🙈