Merhaba kizlar. 6.haftadan beri yasadgm kaanamalarn haddi hesabi yok. Ilk 6. Haftada basladi 5 gun hastanede yattim 8 gun surdu kirmizi ve bol siyah pihtili daha sonra kahverengiye dondu. Suan 12 hafta 3 günlüğüm bu zamana kadar 3 4 defa daha siddetli kirmizi kanama yasamisimdir. Ama en fazla 2 gun suruyor ya da 1 gun. Ufak kanama alani vardi oda kapanmisti daha 3 gun once doktordaydım gayet iyiydi her sey rahimde temizdi. Dun aksam 7 gibi sulu pembe akntıyla hemen acile gidip proluton igne vurdurdum doktorum oyle demisti krmizi gorursen hemen acilde bu igneyi vurdur. Bende kirmizaya donmeden vurdurdum. Kesilir gbi oldu yatarken bile pedmi degistrdim az sulu pembe gelmişti yine. Yattim ve bu saatte yne kan içinde uyandim. Yatagmada gecmis ustum.basm.kan olmu siyah pihti atmisim. Daha beter kanamalarda yasadim ayrica . Ama hic bole.uyurken yakalamamisri beni. Biraz agrm var pihtidan snra kanamada azalma oldu sanki.biraz. ama kendimi cok kotu hissediyorum sabah doktora gidicem tekrardan. Bana dua edin lütfen. Bu arada acile gitmemin anlami yok cunku ignemi yeni vurdurdum suan yapablcekleri bisey yok ve burdaki aciller sabaha kadar her türlü ultrosn icin bekletiyorlar doktor bakmiyor. Anca igne vuruyorlar 1 serum takiyolar o. Bide oksapae igne kullanıyorum o da etkilermi bole kanamalarin bitmemesini ? Gunde 3 defa progestan 200 mg kullaniyorum is yapmiyirum wc dus disinda kalkmiyorum. Daha ne yapablrm ki ? Artk pskljm bozuldu kendimi cok kotu hissediyorum 😔😔