Ben losyon tercih ettim. Ecowell marka kullanıyoruz memnunuz.
Bende bu arada gerek yok diye düşünüp almamıştım ama sarılıktan fototerapi gördük cildi biraz zarar gördü nemlenmesi gerekti. Fototerapi görmeseydikde lazımmış ama gaz sancısı vs olduğunda kuru cilde masaj yapılmıyor en basiti.