Yesiimdeniz Kızlar bebek kıyafetlerini kaç derecede yıkadınız makinemdeki bebek programı 60 derecede yıkıyor sizce cekermi 🙂
uleErenTozkoparan bebek derecesi bizde 90 🙂küçülür gider valla bende 30da yıkamayı düşünüyorum yeniler zaten tozu gitsin yeter ☺
Ayseyldrmm Bende deterjanları aldım. Ama daha yıkamak nasip olmadı. Yıkarsam 30 derecede yıkamayı düşünüyorum. Geçen bu konuya dair bir post açılmıştı herkes 30-40 derecede yıkandıgını yıkadıgını söylemişti🙏🏻😊