Kızlar merhaba öncelikle;
bugün sabah rutin kontrolüm için hastaneye gittim nst de düzenli sancılarım çıktı pazar gününden beri var zaten pazar günü erken diye doğumu durdurdular bi parmak ucu açılmam vardı . Bugün haftam 37 olduğu için güzel bi hafta diyip açılmamada baktılar tekrardan 2cm %50 dediler. (%50’nin ne demek olduğunu asla bilmiyorum 🤷♀️) iki saat sonra yine gel açılmana tekrar bakıcaz dediler. Yürüdüm geri gittiğimde çatala çıktığımda nişanımın geldiğini söyledi doktor. Nst de yine sancı çıktı ama bu seferde oğlum taşikardi oldu ve serum takıp 1 saat boyunca nst ye bağlı takibim yapıldı müşahadeye aldılar devamlı nst takibi için. Sancılarım azaldı biraz taşikardide düzelince taburcu edip eve yolladılar. Size iki sorum olucak…
1) açıklık muayenesi nişan gelmesine sebep olurmu?
2) nişan geldikten sonra bu açıklıkla ne zaman doğumum başlar.
Ben asla sancı hissetmiyorum ama doktorum doğum sancın var dedi. Ayrıca açılma muayenesinde bebeğin başını hissettim iyice aşağı inmiş dediler