Nisanurunannesi3850 Kızlar keseyi ve bebeginizin kalp atisini kacinci haftada duydunuz Son adet tarihime göre Ben 4+4 haftalık hamileyim doktora ne zaman gitmeliyim sizce ilk gebeligim oldugu icin bilenler olarak size danismak istedim😊
Ada01 Canım bende hamile olduğumu öğrendikten tam bir hafta sonra doktora gittim 6+3 haftalıkmışım o gün, keseyide gördük kalp atışlarınıda dinledik☺️
Merimex Bende 4+4 bugün gittim hastaneye dün beta 720 idi bugün ultrasonda keseyi göremedi doktor tekrar test yaptı 1800 olmuş keseyi görebilmek için haftaya gel dedi bana :) inşallah bakalım