Arkadaşlar yapan var mı birde aktardan şöyle bi Bilgi aldım 2 tane alınıyormuş biri yastığın Altına koyuluyormuş diğeri de suya atıp içmek içinmiş.burda okuduğum kadarıyla da doğum anında suya koyulduğunu yazmış herkes napsam acaba dedim ayrıntılı olarak bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim.