Arzu07-07 nefret ediyorum bu bazı doktorlardan bebeğim zayıf diye 35 +3 te 2454gram çıktı diye senden beslenemiyor diyip beni haftaya sezaryene alacaktı öyle korkuttu gözümü başka doktora gittim 1 hafta zayıflık var ama normal sezaryen önermem bekleyelim dedi anlamıyorum bu doktorlar ne bekliyor bu bebeklerden yani illa 3,5-4 kilomu doğmak zorunda 🤷🏻♀️Sende takma doğuma kadar 3 kilo olur inş olmasada sağlıklı olsun da varsın zayıf olsun ben öyle diyorum