Arkadaşlar merhaba bugün kontörle gittim kese içinde kanamam iki kat artmış ve bu kanama ara ara dışarı da vuruyor bu durum beni çok Yıprattı hamileliğinde böyle şeyler yaşayan arkadaşlar ilerisi nasıl oluyor bebek de hasar bırakıyor mu masıl geçer bilgi verirseniz çok sevinirim