urazaslan maria12 ben adetim 2 gün gecikti test yaptım negatif 5. Gün tekrar yaptım pozitifti😍 Oyüzden şuan yap biraz bekle eger negatif ve olmuyorsan bi kaç gün sonra tekrar yap
cerenozb07 Bende çok merak ettim tesadüfen girdim postunuza allahım hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
cerenozb07 maria12 yaaa bu nasıl birşey çok sevindim bir dakika olmadı daha postunuza gireli normalde üzüldüğüm için hiç bakmıyorum inşallah sağlıkla kalp atılı duyarsın attt bakayımmm resmimi testin kızzz ❤️❤️❤️
Zeyneparat Hadi hayırlısı olsun canım raabim olmayanlara da versin bizlerde evlatlarımızı hayırlısıyla kucağıma alalım inşallah 🙏❤️
Gizemito Hayırlı olsunnn 🥳💃🏻 Benimde pat diye çıkmıştı iki test yapmıştım gayet akşam saatleriydi anında kıpkırmızı iki çizgi oluverdi 🤩 Ayy çok güzel heyecanlar ya Allahım isteyen herkese yaşatsın 🐥🥰
MeyraEylulBallisi maria12 Rabbimm hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰 çok sevindimm adınaa iyi ki beklemeyip yapmışsın hemen 😊 sabah sağlık ocağına gidip kan verirsin en azından onu beklemek zorunda kalmazsın 😊