Merhaba kızlar aklım çok karıştı sizlere de danışmak istedim
20 aylık kızım var
bundan yaklaşık 4 hafta önce bi an da karnıma şiddetli bir ağrı girdi 1 2 güne ağrı yavaşladı ama doktora gittik doktor apandisit veya gebelik dedi kan tahlili yaptırdı gebelik çıkmadı adetim de 7 gün geçince test yaptım test de renk baya koyu kırmızı çıktı yeniden kan verdim ilk verdigim kandan 12 gun sonra bu defa gebelik cikti ve beta 19 900 5-6 haftalik gozukuyor normal mi bilemedim cok fazla gibi geldi kizimi 3 haftalikken ogrenmistim ve beta 125 di sizin beta hcgleriniz kacti ve kac haftalikken ogrenmistiniz ikiz gebelik olabilir mi