Emrasf 39+2olduk ama hala tık yok ne çok fazla sancı ne nişan nede su hiçbir belirti yok😀doğuramıyorum diye post açanlar o gece doğuma gidiyo bende şansımı deneyim dedim inşallah benimde öyle olur 😀 😀
sda-sda35 Emrasf valla doğuramıyorum ddim ve yine doğuramadım 😂 40+4 olduk.sabah 6 da suni sancıyla doğumumu başlatacak doktorum ☺️