Senem48 Ya kızlar ben normal doğum istiyorum ama doktor bebek kanala girmemiş daha dedi , 36. Haftaya yeni girdik yani kaçıncı haftada girmesi gerekiyor ve 2 hafta sonra çatı muayenesi yapıcaz dedi oda ayrı bir mesele 😕😕
Meriwa Senem48 35-36 da anca başlıyor ama ben son 8 günüm var gene girmemiş 😄 benim doktorum çatı muaynesi yapmıycak cnm
UrasEgeninannesi Senem48 bende 36 oldum çok şükür. Dün muayenemiz vardı çatı kontrolümüz yapıldı çok şükür hiç zorlanmadım 15 saniye kadar sürdü zaten. Kasmayınca inanki çok kolay göz açıp kapayıncaya kadar bitiyor ufak bi sızı haricinde hiçbirini hissetmedim. Doktor zaten bolca jel kullanıyor hiç endişelenme ☺️ Benim oğluşta kanala yerleşmemiŞ henüz bakalım canı ne zaman yerleşmek isterse ☺️