selam bayanlar bugun sabahtan beri belim ve kaasiklarim agriyordu sancilar gelip gidiyordu artik sıklaşmaya basladi iki gün önce nişan geldi galiba bugun az bi miktar o sanciyla yine pembemsi bi leke geldi eşimi bekliyorum birazdan hastaneye gidicez bu arada 39 haftalik olduk allah rizasi icin dua edin bana kizlar yavrumu tez zamanda kucagima alayim