Srhtzlyh Gldn3406 bende sün yaptırdım 1 hafta on güne çıkarmış bekliyoruz bakalım😊 ikili testimiz gayet iyiydi o yüzden hiç korkmuyorum çünkü en önemlisi ikiliymiş diğerlerine gerek bile yokmuş aslinda ama hastane prosedürü diye yaptırdık bizde🤗
asiltosumm35 Gldn3406 canim gonlunu ferah tut insallah hersey guzel cikar 🙏 ben 21. Haftamdayim ama sen kacinci haftanda yaptirdin 3. Lu taramayi acaba
Gldn3406 16.haftada yapıldı çok şükür sonuç güzel çıktı darısı başınıza inşallah 🙏2li iyi çıksada insan genede tereddüt ediyo bilmiyorum ben öyleyim 😅