39+ 1 bende doğurdum .Sabah 9.15 de girdim hastaneye saat 7.24 de kendi sancimla doğurdum.Hastaneye 2 cmle girdim 9 cmle ikinmayi tam beceremediğim için doktorunda baskısıyla doğurdum. Ama o sancılı saatleri asla unutamam istemiyorum dedigimi bile hatırlıyorum ağzıma şaplak falan attığını bile hatırlıyorum şimdi kızım yanimda uyuyor doktor bile dedi ne inatçı cıktı ondan öncekiler hep doğurdu diye bizim kız dişiliğini doğumda bana epeyce bi gösterdi maşallah.