kusadasi Selam kızlar 14 haftalık hamileyim geçen gün kanamam oldu acile gittim ve hematom oluştuğu söylendi bu konuda deneyimi olan var mı süreç nasıldır ve 9 ay boyunca kritik bir hamilelik mi yaşarım ?Şimdiden teşekkürler
zeyneparacii kusadasi benimde 13.haftamda şiddetli bir kanamam oldu acile gittik bebek iyiydi plesantanın yakınında olmuştu şuan 16.haftam bitecek lekelenme devam ediyor hala ilaç verdi mi doktor yani bundan sonra sonra dikkat etmen gerekiyor dedi risk grubuna girdim galiba artık 1-2 ay istiharahat dedi
kusadasi zeyneparacii progestan verdi günde 3 tane içiyorum istirahat etmen gerekiyor dedi ama bir bilinmezlik var tabi