Zehra_ibo Mrb kızlar bugün 40+1 oldum öğleden sonra kahve rengi leke gördüm sanırım doğum nişanı ve sabahtan beri sancılarm ve kasılmam oluyo doğum mu başladı acaba bilen varsa yardımcı olabilir mi😊
Zehra_ibo Kızlar sancım çok şiddetli uyayamiyorum kısa sürüyor ve her gelişinde Tuvalete gitme isteği geliyor neden?
Zehra_ibo Belinay_AliEge ewet canım doğum yaptim dediğiniz gibi doğum başlamıştı hastaneye gittiğimde 4 cm açılmam vardı ve hemen yatış verdiler Rabbime bin şükürler olsun 7 buçuk saatten sonra bebeğim dünyaya geldi ve şuan yanımda uyuyu 🤭🤗