Naciye-06 bende yeni aldım canım lohusa takımları hem abartılı hem fiyatı pahalı bana göre birde ben sadelikten yanayım doğumdan sonrada giyebilmek istedim önden düğmeli aldım evde giymeyi dusunuyorum bunu pijama takimi 60 tl sabahlık gri düz 70 tl gecelik diz altı aldım önüde citcitli oda 40 tl ye hastanede gecelik rahat diyorlar bazen batıyormuş çöpe bile atan oluyormuş kan çıkmazsa çok paraya vermeye gerek yok yok bence ve kumaşları çok güzel diğerleri kullanışsız tabi benim düşüncem