Daha.5 aylık hamileyim ama göbeğim aşşağıda duruyor yani bir karış boşluk var göğsümle göbek aramda aşşağıda duruyor o yüzdende çok sık idrarım geliyor normalde doğuma yakın aşşağıya iner ama benim hep böyleydi doktorumda herhangi birşey demedi hani aşşağıda düşük riski yasa kötü gayet iyi dedi çok şükür