Kızlar selam devlet hastanesinde doğum yapacağım yanıma kimse gelemiyor annemlerin de kayınvalidemlerin de köydeki işlerinden dolayı doğumdan sonra ben gideceğim. O yüzden eşim olacak yanımda refakatçi olarak devlet hastanelerinde odalar tek kişilik değil sanırım pek Bi bilgim yok açıkçası eşimi alırlar mı almazlar mı yanıma bilgisi olanlar devlette doğum yapanlar yardımcı olursanız sevinirim