Merhaba arkadaşlar dün 13.haftamda ikili tarama testine girdim ve doktorum bebeğimin cinsiyetini biz sormadan ☺ erkeğe benzediğini 💙ama bu haftalarda yanılma payı olabileceğinide söyledi. 2li taramada cinsiyetini öğrenip aynı devam eden hamişler oldu mu?