kadeerrr Kızlar 3 aylık gebeyim hamileliğim başından beri kahverengi lekelenmem oluyor. Doktor progestan vermişti kullanıyorum. Ama ona rağmen halen devam ediyor. Önceden sorduğumda yerleşiyor falan demiştide bu kadar sürmesi normal mi?
Ekin_arell kadeerrr eger cok rahatsiz oluyorsan ilgilensin doktorun bana progestan igne vuruldu serum yapıldı anında gecti progestan fitil vermisti gerek bile kalmadi
Roseshah kadeerrr ben de 9 haftalık hamileyim aynı şikayet bende de var ara ara oluyor …. Progestan kullanıyorum buğün de iğne vuruldum önlem amaçlı
Ekin_arell kadeerrr progestan igneden sonra geçer o. Benim hemen geçti ama ağır iş yapma yinede sen. Igneyi acil kanamasi olana yapiyorlar ama özel bazen para icin yapiyor yapsinda yani faydasi oldu bana cok. Progestan fitil mi hap mi kullanıyorsun
Ekin_arell kadeerrr moralini bozma bazilari 9 aya kadr igne uada progestan ilaci kullanıyor. Ben yan etkisi var diye o ilacı alttan aliyordum daha cok etkisi oluyor
Roseshah kadeerrr nedeninden ziyade bebeğim tehlikede mi sorusuna odaklanmıştım ben doğrusu her şey yolunda şükür ama önlem amaçlı verdi doktor
Nessem Ben de 8+3 teyim. 5. Ve bu hafta oldu. Doktora gittim normal eski kan geliyordur dedi. Bebeğe baktı kalp atışına ve rahme. Progestan verdi ama onu sabah akşam vajinal yoldan fitil olarak al daha etkili olur bol bol da dinlen dedi.
Ekin_arell kadeerrr ama fitil daha etkili canım benim alttan al bence hic yan etkisi olmuyor. Sen ilac olarak nasil iciyorsun ya yan etki yapmiyor mu. Fitil olarak Alırsan direkt etki gösteriyor ama ağızdan alırsan mide asidi ilacın etkisi ne azaltıyor galiba öyle bir şeydi.