Canım uyandırmaya çalış sarılık olur. Kendi uuanmsdini bekleme bende de aynısı oldu memeyi tutmadı saatlerce uyuyordu. Hatta baygın gibi ne yapsak yapalım uyanmiyordu . Şu virüs zamanı kaç kere doktora gittik uyanmiyor diye. Mama verin dedi doktorlar . zorla veriyordum memeyi almiyordu. Ağzını iyice kapatıyordu kafasını sallıyordu tutmamak için . Çok zor heleki gogsinuz de yara olduysa ama pes etmeyin. Sarılık olmasından iyidir.