Selam kızlar 38+0 oldum. Son birkaç saattir hafif regl ağrısı gibi alt karında bi ağrım var ama şiddetli değil. Arada sırada kuyruk sokumumda bi ağrı hissediyorum. Bebek hareketleri gayet normal seyrinde. Sizce doğum başlama belirtileri bunlar olabilir mi? Yoksa yorgunluktan vs olabilir mi?