Bgmky
ygmurnurd
benimde aynı 21. Haftamdayım iki hafta önce idrar testi verdim ve idrar yolu enfeksiyonu olmuşum ilaç kullandım biteli 3-4 gün oluyor ama afedersiniz işemiş gibi sadece su geliyor acaba enfeksiyon yapıyor olabilirmi bence sizde bir tahlil verin kızlar ihmal etmeyin 😘