SeManuR06 Mrb kızlar. Dun evde test yapmistim direk pozitf cikti. Biraz oncdde lavoboya gittim pembesi bi kac damla akti. Yattim neyse peceteyi surunce geldi kirmiziya donmus. Dedim acaba test mi bozuk. Tekrar yaptim yine pozitif. Bi bilgisi olan varmi
N7rmn Yerleşme kanası soluk pembe yada kahverengi olur , kırmızı kanamalar gebelikte tehlikelidir diye biliyorum. Hastaneye gitmelisin bence canım