Maimai 13 ya da 14. Haftamda ben de yaşadım canım. Önce kahverengi leke şeklindeydi, doktoruma hemen mesaj attım, kanama olursa acile git dedi. Gecesinde birkaç damla kan gördüm ve acile gitmiştik. İçerde kanama alanı oluşmuştu, hemen serum iğne vs. Kanama durdu ama yaklaşık bir ay progesterona devam ettim. Benim de düşük tehlikem yoktu ama oldu. Kan gördüysen ihmal etme derim ben, ya doktoruna sor ya da acile bir görün. gebelikte normal değil kanama