Aselmeryem cnm bende bunu 1 hafta once ogrendim analik hakki deniliyor ona. Bizde sgkli degiliz doktorum bize o kaydi yaptirdi normalde sgklilara ucret 85 sgksizlara ise 165 ti biz 165 tl odedik doktorum neden bukdr odediniz. Analik hakkini yapalim paranizin ustunu geri alin dedi yaptik geri kalanini da aldik bi nevi sigortali gibiymissin