AselAfra iri bebek şu an 4 kg yakın.. 7 gün var 4 ü geçecek 🙂 astım var bide hamilelik boyu ilaç kullandım direk dedim normal istemiyorum.. dr da zaten bu bebeği normal doğuramazsın dedi 28 de bile o kadar tombuldu ki fotolarda.. ama genetik ben 5 kardeşim 5.5 doğmuşuz annem rahmini aldırdı yani kötü bi travmam var istemedim.. benim bebeto da bize çekmiş çünkü normalde zayıf bi insanım 😂 şöyle de bişey var bugün eşimin arkadaşı Doğum yaptı o da kesin sezeryyandı dün normal doğurmuş açıklık 6 cm olmuş suyu gelmiş.. ama bebek 3.250 işte. Ben yapamam ya 50 kilo bi insandım 😂 annemin kalbi durmuş Doğumda ☹️ O yüzden doktoruma istemiyorum dedim en baştan. Tabi daha 7 gün var allah bilir neler olacak 🥰🙏