Eveeeeet arkadaslar merhaba herkese uzun zamandir bu uygulamaya uyeyim ve herkesin dogum hikayesini okudum hemen hemen ve Allah aceba birgun banada nasip eder mi paylasmayi diye dua ettim ve Allahima binlerce sukur olsun ki dualarimi kabul etti ve oglumu minik prensimi kucagima almayi nasip etti 🤗👶🏻 Benim gebeligim cok rahat gecti aslinda sadece son aylarda tansiyon yuksekligi yuzunden hastanede yatip cikiyodum en son 13 nisanda kontrolum vardi hastanede (kecioren egitim ve arastirma hastanesinde ) tansiyonum 16/10 cikti ve beni hemen baska hastaneye yonlendirdiler etlik zubeyde hanima yuksek riskli gebeler bolumuna yatisim yapildi ve 4 gun yogun bakimda kaldim 2 gun normal odada yattim ve 18 nisan da taburcu oldum doktor bana iki hafta sonra gel bebegi sezeryanla alacaz dedi ertesi gun 19 nisanda evde temizligimi falan yaptm tam yatim derken bi baktim ki suyum gelmis ama cok az pek umursamadim ilk basta esimde calisiyo ona soyledim ben aksam gelince hastaneye gideriz dedi ama bende hic sanci falan yok neyse 1-2 saat sonra cok cok gelmeye basladi kayinvalidemi aradim suyum geldi diye neyseki esimin amcasiyla gittik kecioren egitim ve arastirma hastanesinin aciline onlarda bana demezlermi yenidogan yogun bakim unitesinde yer yok diye cunku daha 35+6 haftalik bebek ihtiyac olabilir dediler sen egerki bu hastanede dogum yaparsan bebeginin kuvezde yatma gibi durumu olursa o baska hastaneye gidecek ben Kabul etmedim bu sefer ordan ciktim etlik zubeyde hanima ordada ayni seyi soylediler esimi aradim aglayarak oda hemen geldi isten doktorlarla konustu doktorlar bebegin suyu azalmis hastane hastane gezmesin yatisini yapalim dedi zorda olsa kabul ettim neyse dogumhaneye gittim acilmam 1-2 cm dediler yavas yavas sancilarim da gelmeye basladi ertesi gun hala dogumhanedeyim acilmama baktilar 2-3 dediler sunni sanci verelim dediler ben o arada korktum tabi ( bu arada ne yemek ne su hic birsey vermediler sezeryan durumu olursa diye ) saat sabah 10 da sunni sanciyi vermeye basladilar ilk saatler gayet iyidi ama sonrasi cok kotuydu agliyodum doktorlara yalvariyodum sezeryana alin beni diye onlarda hayir normal doguma musaitsin dediler saatler gecti benim hala acilmam yok rahim agizimi acmak icin igne yaptilar arada doktorlar ikin sanci geldiginde diye diye acilmam yavas yavas oldu saat 16:30 oldu ve beni catala aldilar bi kac kere ikindiktan sonra 20 nisan 2018 saat 16:48 de bebegim dunyaya geldi inanin o 24 saatlik cektigim sancidan o aclik susuzluktan geriye hic birsey kalmadi oglumu gordukten sonra ve Allahima binlerce sukur olsun kuvezde yatmasina gerek kalmadi 36 haftalikta dogdu dikislerim var cunku kesi yapildi suanda gayet iyiz ikimizde 2 gune kalkip evin icinde gezmeye baslamistim bile kusura bakmayin biraz uzun oldu ama paylasmak istedim Allah herkese o duyguyu nasip etsin ❤