Damlasim
Şubat ayında öğrendim oğluşumu🤲 canım aşırı balık istiyordu. Ekşi çok yiyordum, cilek, üzüm,ilk istediklerjm arasindaydi canım. 6.haftasindan sonra da hep kustum 4 ay bitene kadar. Aşırı kilo verdim ettim bayağı çöktüm. Ama 5.aydan sonra iştah bayağı açıldı kusma herşey geçti bu aydan sonrada hep üzüm istiyor erik vişne kiraz karpuz çok yedim. Dondurma çok yiyorum. Hiç bişey değil bunlar olsa yeter bana😂🙃