Merhaba güzel anneler
ben 18 gün önce bebeğimi kucağıma aldım çok şükür darısı dogurmayı bekleyen herkese 🤲🏼
bebeğimi anne sütüyle besliyorum ama şükür ki fazladan anne sütüm var eğer bebeğine anne sütü vermek isteyipte sütü olmayan bir anneye yardımcı olmak isterim o bebişin anne sütü almasını sağlarsam ne mutlu bana 💕 bu düşüncesi olan ihtiyacı olan varsa bana dönüş yapsın lütfen 🙏🏼
istanbul avrupa yakasındayım.